easyfood Hazır Taze Uzun Ömürlü Yemek

Run Fire Cappadocia

https://uniquerunner.wordpress.com/2013/10/10/runfirecappadocia-2013/

runfirecappadocia-2013 TUZ GÖLÜ 100KM

Easyfood Firmasına Runfirecappadocia 2013 ultra Maratonunda Henüz piyasaya çımamış bir kaç lezzetli ürünü ile bana destek olduğu için çok Teşekkür ediyorum!  her ne kadar adım yarış boyunca Gurme Koşucuya çıksa ve bu tür yarışlarda ağırlık bakımından Tercih edilmesede bu ürünleri ben üşenmeden yanımda çantamda taşıdım ve Afiyetle yedim zorlu Doğa şartları altında kendimi Evimde hissettim:)  Tabii bu fazladan aldığım Lezzet yarış sonucumuda olumsuz etkiledi ilk 3 gün herkez 7,8 kg çantaları ile koşarken ben Yürümek zorunda kaldım çantam 13 kg idi:) 2. gün 50 kmlik Etabıda 9 saatte yürüdüm:) sonunda yemekleride yedim!   Aşçılık mesleği ile profesyonel bağlantımdan vede asıl mesleğim olan Sanatçılığın bana verdiği seçicilikten olsa gerekki Ultra Mesafeler katederken lezzetli şeyler yemek bana koşmayı daha çok sevdiriyor!  ilk 3 te kendisini görmeye çok alıştığımız bir profesyonel Asker arkadşım  yemeyemi geldik yarışmayamı şeklinde bir yorum yapmış! hakkıda var!ne yaptı etti bana çantamdaki easyfoodları boşalttıramadı:)      ben Easyfood ürünlerini Herkeze Tavsiye ediyorum özelliklede acelesi olanlar ve ev yemeği tadında konserve olmayan ama ilk günkü tazelik ve lezzette ürünler…

Bir Cevap Yazın

