Salomon XT Advanced Skin S-Lab 12 L

Advanced Skin S-Lab 12 L  2012 yılında resmi satışına başlanmış olan bu modeli çok önceden 2011 sonunda sipariş vererek ilk alanlardanım!   bu ürün için söyleyebileceğim tek şey Mükemmel !!! aldığımda Ultra koşularına yeni başlamıştım henüz 45,50,60 km mesafelerde ilk Tecrübelerimi kazanmaya başlamıştım!   2013 Ağustosunda Chamonixte TDS parkurunu koştum! ve 2 ,5 sene önce verdiğim kararın  ne kadar doğru olduğunu Chamonixte gördüm! özellikle UTMB ve TDS parkurunda koşucuların ciddi bir kısmında bu çantadan vardı! Tds 120 km boyunca çantadan hiçbir şikayetim olmadı üstelik çokta hafif olmayan Leki Sherpa XL Batonlarım bile çantaya bağlıydı!  artık bedenimin parçası olan bu çantayı çok seviyorum özeliklede yokuşlarda hızlı inişlerde kıvrılan Patikalarda 4D tasarımı sayesinde Denge sağlamadada çok etkisi var  içindeki yükü hissettirmiyor!   bir çok ultra koşmama rağmen çantada hiçbir üretimden kaynaklanan sorun çıkmadı1   kendi hatam sonucu çok ince olan bir katmanında hafif yırtık oluştu! bir şekilde tamirini yaptım:) daha çok uzun seneler kulanacagım gibi bu çantayı!

Bir Cevap Yazın

