iznikultra 2013

iznik ultra organizasyonu bu sene 2. kez düzenlendi ve bir dünya Şampiyonunuda ağarlayarak çok başarılı bir şekilde bitti!

geçen sene ilki düzenlenen iznik ultra maraton yarışında bende bir çokları gibi ilk 100km üzeri koşu deneyimini aldım! 97. kmde yarışı bırakmıştım! bu sene kalan yerden 130 km üzerine çıkan parkurda yarışarak bitirmek olan amacımı gerçekleştirdim. Beklediğimiz gibi hava yağışlı olmadı! kuru bir havada koştuk!izniğin Doğasını gözlemleyecek vaktim oldu. kontrol noktalarına zamanından önce girerek 3 saaten fazla zaman kazandım .. 103.km ye geldiğimde artık yarışı bitireceğimi anlamıştım sol dizim biraz error veriyordu! sebebini ayakkabıya bağlıyorum zira   50 km civarında antrenmanda kullandığım ayakkabılardı ! bu bir neden olabilir diye düşündüm! Ayakkabı merakım başıma iş acacak gibiydi:)) ve riske atmamak için yarışı yürüyerek bitirmeye karar verdim zaten zamanımda boldu! 103.km noktasından çıktıktan 1 km sonra yanlış yöne sapmışım!hava kararmıştı artık!  geri dönerken Alper Dalkılıça rastladım oda bir kaç kez kaybolmuş ve zaman kaybetmişti benimle  aynı yöne girmişti! doğru yönü bulduktan sonra Alper ben yürüyeceğim dedim Alperde bende diyince ! yarışın finişine kadar beraber yürüyerek  bitirdik. arada bir iki noktada yolu kaçırdığımız acaba yanlış yönemi gidiyoruz gibi tereddütlerimiz oldu!   havada oldukça soğumuştu bu arada biraz ısı kaybettik ! 120km Dikilitaş son kontrol noktasına geldiğimizde biraz ısınıp yolumuza devam ettik .GPS saat son km lerde işimize yaradı!
iznik ultra gerçekten eşsiz bir deneyim! koşu Bisiklet Yüzme vs. sporun herhangi bir dalı ile ilgilenen kişilerin böyle bir mesafeyi doğa koşulları altında yaşaması olumlu kişisel bir değişim sağlıyor! katılacakların özelikle kaslarını dizleri güçlendirici antrenmanlar yapmaları  ayaklarına uygun ayakkabı ile öncesinden uzun yürüyüşler yapmaları bu deneyimi zevkli hale getirecektir.

 

 

Bir Cevap Yazın

